Rozwiązania mobilne

Dostosujemy Twój sklep do przeglądania na urządzeniach mobilnych

Sklep internetowy dostosowany do przeglądania na telefonie lub tablecie nie jest już czymś niezwykłym i abstrakcyjnym. Co dziennie dziesiątki tysięcy osób korzysta z urządzeń mobilnych do przeglądania Internetu oraz robienia zakupów w Sieci. W niektórych branżach jest to ponad 50% użytkowników szukających produktów w wyszukiwarce Google i jest to grupa potencjalnych Klientów, o których wygodę warto zadbać!

Ciebie, jako właściciela sklepu internetowego interesuje ilość zamówień, a nie rodzaj urządzenia, z którego zostały złożone – dlatego daj użytkownikom mobilnym możliwość łatwego złożenia zamówienia!

Szata graficzna sklepu niedostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych może w znacznym stopniu utrudniać przeglądanie oferty sklepu oraz dokonanie zakupu, a także może skutkować porzuceniem koszyka co jest jednoznaczne ze stratą Klienta.

Czy stać Cię na sprzedaż tylko połowie potencjalnych Klientów?

Zacznij sprzedawać nawet dwa razy więcej!

Co raz więcej osób szuka w Google za pomocą urządzenia mobilnego

Wzrost ilości wyszukiwań z urządzeń mobilnych – dane z Planera Słów Kluczowych Google dla przykładowego hasła ‚bransoletki’

Powyższy wykres dokładnie pokazuje jak szybko wzrasta udział urządzeń mobilnych – w niespełna dwa lata jest to wzrost aż o 33,6% (ponad trzykrotny wzrost z 16,5% do 50,1%) i co ważne przewyższa ilość wyszukań z komputerów (są to dane dla pojedynczego hasła kluczowego – koniecznie sprawdź jaki udział wyszukiwań mają urządzenia mobilne w twojej branży, być może tracisz dziesiątki lub setki klientów!)

Sklep internetowy obsługujący urządzenia mobilne

Pojawi się wyżej w mobilnych wynikach wyszukiwania

21 kwietnia 2015 roku Google wprowadziło zmiany mające na celu ułatwienie użytkownikom urządzeń mobilnych znajdowania sklepów i stron, które będą wygodne w użytkowaniu (będą mobile-friendly). Od tego czasu na wyższe pozycje w mobilnych wynikach wyszukiwania Google mogą liczyć sklepy, które posiadają wersję z obsługą dla tego typu urządzeń.

Dodatkowo na liście wyników Google domeny przechodzące test zgodności z urządzeniami mobilnymi oznaczone są jako ‚mobile friendly’ co jednoznacznie wskazuje internautom, że taka strona będzie łatwiejsza w obsłudze na telefonie czy tablecie.

Nasze szaty graficzne do KQS.store przygotowujemy tak aby wzorowo przechodziły test zgodności z urządzeniami mobilnymi. Do tego celu wykorzystujemy technologię RWD (Responsive Web Design), która pozwala obsłużyć urządzenie o dowolnej wielkości wyświetlacza. Zobacz dlaczego Google rekomenduje wersję responsywną